maandag 16 juli 2007 00:00 |
Veel Nederlandse bedrijven reageren niet op feedback, vragen of klachten van hun klanten. Maar liefst 36 procent van de consumenten krijgt nooit een reactie op hun vraag of klacht. |
Lees meer...
|
maandag 07 mei 2007 00:00 |
Ruim een derde van de consumenten ontvangt nooit een reactie op klachten of vragen. Slechts een kwart (26 procent) heeft een schriftelijke en een vijfde (22 procent) heeft een mondelinge reactie of verontschuldiging gekregen. |
Lees meer...
|
zaterdag 05 mei 2007 00:00 |
Uit onderzoek van Winfred Sonsma van adviesbureau Turms & Sons blijkt dat de gemiddelde marketeer bij zorgverzekeraars niet de capaciteiten in huis heeft om klantwaarden te genereren |
Lees meer...
|
vrijdag 23 maart 2007 00:00 |
Veel Nederlandse bedrijven reageren niet op feedback, vragen of klachten van hun klanten. Maar liefst 36 procent van de consumenten krijgt nooit een reactie op hun vraag of klacht. |
Lees meer...
|